ت: در کشتی هم مانند فوتبال سنت‌شکنی می‌کنیم/ اصفهان قطب کشتی ایران می‌شود
وبسایت خبری کوردنیوزر،خبرها و رویدادهای ایران و جهان و مناطق کردنشین را در معرض دید بازدید کنندگان وکاربران محترم قرارمیدهد.ولازم به ذکراست وبسایت کوردنیوزکاملامستقل و وابسته به هیچ یک از جناحهای سیاسی نمیباشد. باتشکر مدیر وبسایت :علیرضاحسینی سقز
ت: در کشتی هم مانند فوتبال سنت‌شکنی می‌کنیم/ اصفهان قطب کشتی ایران می‌شود
11 / 7 / 1391 ساعت 1:22 | بازدید : 3705 | نویسنده : علیرضاحسینی سقز | ( نظرات )
ت: در کشتی هم مانند فوتبال سنت‌شکنی می‌کنیم/ اصفهان قطب کشتی ایران می‌شود

به گزارش سایت www.soori.ir

مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان سپاهان گفت:‌ مانند 10 سال قبل که در فوتبال سنت‌شکنی کردیم و این رشته را از حالت دوقطبی خارج کردیم در کشتی هم همین برنامه را دنبال خواهیم کرد.

محمدرضا ساکت در باره حضور فولاد ماهان در لیگ برتر کشتی آزاد گفت: هیئت مدیره باشگاه بر اساس بررسی کارشناسی در حوزه ورزشی در سال جاری، حضور در رشته‌های مختلف را به بحث گذاشت و پس از جمع‌بندی‌ به این نتیجه رسیدیم در کشتی سرمایه‌گذاری کنیم.

وی ادامه داد: کشتی به عنوان رشته‌ای بومی و باستانی، ورزش اول کشور تلقی می‌شود و همواره در عرصه‌های بین‌المللی اعتبار و آبروی ورزش کشور را خریده است. به همین دلیل ضررورت دارد باشگاه‌های مختلف با حساسیت وارد این عرصه شوند و ما هم بر اساس نگاهی ملی و اعتقادی وارد این عرصه شدیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان تصریح کرد: به دنبال این هستیم که تحرک جدیدی را در کشتی و تیم‌داری در این رشته داشته باشیم و مانند فوتبال که 10 سال قبل سنت‌شکنی کردیم و فوتبال ایران را از حالت دوقطبی خارج کردیم در کشتی هم همین برنامه را دنبال خواهیم کرد. هدف ما این است که فضای کشتی را در کشورمان و تیم‌داری در کشتی را به جای حضور مقطعی به سمت یک حرکت مستمر ببریم.

وی عنوان کرد: کشتی در ایران ظرفیت بسیار بالایی دارد که با شناسایی استعدادها و پرورش آنها به واسطه تأمین و تدارک ملی‌پوشان می‌توانیم به نتایج فوق‌العاده‌ای برسیم. ما هم به عنوان یک رسالت ملی کشتی را تحت پوشش قرار دادیم و با تیم‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان، تیم نوین در دسته اول که سوم شدیم و لیگ برتر کار را آغاز کردیم. کشتی در حوزه باشگاهی سال‌ها در اصفهان جایگاهی نداشت.

ساکت ادامه داد: یکی از اهداف ما این بود که در حوزه منطقه‌ای با شناسایی استعدادها آنها را پرورش دهیم که این ظرفیت وجود دارد. از طرفی در نظر داریم با ایجاد مدرسه تخصصی کشتی، افراد و استعدادهای مختلف را در سطح استان تحت پوشش بگیریم و در حرکتی بلند مدت ظرفیت را افزایش دهیم. برگزاری جام ماهان هر 3 ماه یک بار در اصفهان به منظور شناسایی استعدادها، برگزاری دیدارهای دوستانه با استان‌های دیگر و حتی کشورهای همسایه در دستور کار باشگاه قرار دارد.

وی درباره کادر فنی این تیم برای حضور در لیگ برتر کشتی آزاد خاطرنشان کرد: برای حضور در لیگ برتر هم مذاکرات و ارزیابی‌های خوبی داشتیم. با تمام نفراتی که صحبت کردیم از ورود باشگاه به این رشته استقبال کردند تا با برنامه حرکت کنیم. تقریباً تکلیف کادر فنی مشخص شده است، اما هنوز نهایی نشده و به زودی تکلیف نهایی خواهد شد.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نظر سنجی

بنظرشماكدام يك ازشهرهاي كردنشين زيربيشترهدف تهاجم فرهنكي قراركرفته است؟

آرشیو مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان kurdnews و آدرس kordstan.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را د




آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 5108
:: کل نظرات : 158

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 45

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 7
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 17390
:: بازدید ماه : 145507
:: بازدید سال : 445166
:: بازدید کلی : 4345345